//Forever Imperfect



Awak..terima kasih taw :')
awak,awak,awak!thanks taw sebab awak buat saya happy sangat sangat walaupon hanya dalam 1 hari je.awak betul betul jaga saya kan.saya terharu sangat dengan cara awak tu :') saya tak pernah lagi jumpa lelaki macam awak.dalam 1 hari je kite share macam macam kan.macam dah lama kenal je cara kita.hurmm kalau awak nak tahu,saya dah mula sayang dekat awak,and awak pon cakap macam tu dekat saya jugak.
Tapi kan...hati saya ni berat sangat sangat nak terima awak.sebab saya takut,awak tak ikhlas sayang dekat saya.saya takut awak just permainkan saya je nanti.saya tak sanggup nak berhadapan dengan situasi macam tu lagi.saya takut sangat sangat awak tahu tak!saya keliru :( lagi pon saya ni jenis low profile.saya tak 'howt' macam awak.ramai perempuan yang tunggu awak dekat luar sana.
Awak tahu tak sebab awak,saya banyak luka kan hati orang lain.saya sanggup buat macam tu demi awak,orang yang baru saya kenal.berbaloi ke awak rasa,saya buat macam ni?saya harap awak ikhlas menerima saya seadanya.

Older Post | Newer Post