//Forever Imperfect



Situasi dalam kereta.tiba tiba,aina kata macam ni..

aina:kimek kimek,tengok kanan cepat!!
aku:kenapa kenapa??
aina:tengok jela!

OMG!!!!saya menjerit gila gila dalam kereta tu.rasa nak menangis je tahu tak!hurmm sebab saya nampak dia dengan GIRLFRIEND dia naik moto sama sama.dia kata tak pernah bawa "gf" dia naik moto.tapi dia TIPU owhh.hurm tapi tak pe,saya memahami kenapa dia tipu macam tu.

Tapi memang rase sebak gila time dalam kereta tu.tapi tahan je.dalam hati cakap 'tak ape zura,rileks rileks,tahan sikit' hanya tuhan je yang tahu perasaan saya masa tu.lagi pon saya kena terima semua ni,sebab saya sendiri yang cari masalah.MENUMPANG KASIH SAYANG BOYFIEE ORANG.so saya kena terima semuanya.rase berat sangat sangat nak lalui semua ni.then kadang kadang rase terpikir nak keluar dari life ni,tapi tak boleh,sebab..sebab..sebab...

SAYA SAYANG DIA
SAYA SAYANG DIA
SAYA SAYANG DIA
SAYA SAYANG DIA
SAYA SAYANG DIA!

Older Post | Newer Post