//Forever Imperfect



Hari ni memang letih sangat sangat.balik dari class tadi terus pergi karoke dekat ioi.mula mula memang malas nak pergi,sebab pasal karoke ni memang saya tak minat.kalau suara sedap tak pe jugak,ni tak!suara katak lagi sedap dari saya rasa nye -.-
Di sebabkan pujukan rakan rakan,saya pon nyanyi jela dengan terpaksa.huwaaaa kan betul!suara memang menggelegak gila la.sumbang mahram owh.sampai dorang semua gelak gelak kan saya.okey fine tak pe.janji saya mencube rite?yag tak boleh bla saya nyanyi lagu dangdut ANGKAT KAKI and CINTA KU 100%.memang gelek habis la kita orang time tu.
Korang percaye tak kalau saya cakap yang saya ada nyanyi lagu rock kapak?haha yang ni sangat la jijik.saya berduet dengan fara.dah la suara kecik,then nyanyi lagu yang tarik habis,sampai semua gelak macam orang dah tak siuman kot.Ade yang gelak sampai terbaring baring kot.memang nampak sangat kehinaan dekat suara aku tu =.= fundekk la korang!
Paling best apabila bilik karoke bertukar menjadi clubing.Haa yang bab bab menari ni bagi saya.ni memang kelebihan saya.sampai kan ada yang pernah cakap saya selalu pergi clubing kot.ehh sorry sikit eh,walaupon saya pandai menari ala ala disko ni,saya tak pernah lagi menjejakkan kaki ke situ eh.HARAP MAKLUM.dah memang hobi saya suka menari nak buat macam mana.kalau berani fight jom?haha confirm sempottttt..Party Rock Anthem babeh.siap kita orang rakam lagi.nak tengok??ala malu la..nanti nanti la saya upload okey :D *TAK JANJI hee..

Older Post | Newer Post