//Forever Imperfect



Hey guys,dah lama rasanye tak update cerita baru,so mesti korang rindukan nak dengar cerita dari mulut saya yang agak macam google ni =.= yeke rindu?perasan jela kau ni zura.ntah2 tak ade sape pon yang buka blog kau ni -.-
Okey now saya dah jumpa CINTA baru saya :D hukhuk.nak tahu tak jumpa dekat mana?saya kutip dia dekat tepi longkang tengah nangis nangis time tu.siap jerit mintak tolong kot.sebabkan kesian sangat saya pon kutip jela.tak sampai hati tengok dia.sadis sangat.haha.okey saya tipu je =.= jangan marah.nanti muke berkedut macam opah korang.
Dia ni cleaner dekat college saya.okey tipu lagi =.=.hurm okey serius ni,dia senior dekat college saya.senior la sangatkan.sambil tangan di dada,mata ke atas,arghhhhhhh sempotttt.First time lepak okey je,dalam hati cakap 'hurm not bad mamat ni' boleh masuk 1 kepale.then bila dah selalu lepak,memang ngam kot.haha 'kot' la eh.perangai pon agak okey,tak ada la macam tugu negara sangat.duduk diam je.yang tak boleh bla mulut dia memang pedas kalau dapat bahan orang.OMG.lepas ni kena sediakan perisai keselamatan =.=
30.9.2011 dia mintak couple dekat saya,time tu pukul 6.14 pagi.wahh kemain details lagi kan kan.bila dah pikir masak masak,saya terima lamaran dia tu.adehhh ayat tak boleh bla =.= jijik tenan!huwaaa hope kali ni kekal selama yang boleh.tak sanggup lagi nak kecewa macam dulu -.- (mood sedih kejap)
*sayang thanks sebab nyanyi lagu azura time karoke hari tu,terharu la jugak walaupon saya benci lagu tu sebenarnya.JIJIK TENAN :D

Older Post | Newer Post