//Forever Imperfect



hey hey hey HAPPY DEEPAVALI kepada kaum kaum india or sesape jela yang sambut.orang melayu kalau nak sambut pon tak pe,okey what.baru la 1 malaysia kan kan :D ishkk ape aku mengarut ni =.= okey today bapak lah bosan weh.aku sedap sedap tengah tidur boleh pulak bapak aku kejut kan aku,nak tanya makan ape :\ grrr beli jela pape yang boleh di makan =.= tak perlu la kejut kan aku.adehhh!potong setimmm betul aku nak tidur nyenyak.
Tapi aku rasa masa bapak aku kejutkan aku tu,aku ngigau apa tah.ishkk buat malu aku jela =.='!abah tanya nak makan apa pagi ni,aku jawab nak makan nasi lemak dengan kueh karipap.haha.tak lama tu aku bangun then pergi dekat meja makan,aku tengok tak ada pon nasi lemak.yang ada roti canai.hampehh betu la.apa guna tanya aku pagi pagi nak makan apa?ni yang rasa nak mengamuk ni.
aku tanya abah
aku:mana nasi lemak nya tak de pon?? 
abah:masa bila pulak kau suruh beli.kau suruh beli roti canaikan.
aku:kan tadi orang cakap nasi lemak!
abah:aah la.lupa.tak pela abah pergi beli kejap.
aku:grrrr =.='! sambung tidur balik.
kahkahkah.nampak tak bapak aku sanggup keluar balik semata mata nak beli kan aku nasi lemak.sayangnya seorang ayah kepada anaknya :D tapi aku je yang jahat.sebab selalu buat abah aku marah.kalau dia suruh aku buat pape aku selalu merungut cakap ishkkkkk tak boleh tengok orang senangkan! :\ tapi kalau aku suruh abah aku buat pape abah tak pernah pon nak merungut.huwaaa jahat nye aku ni kan kan.tak patut aku buat abah macam tu. :'(
huwaa mak aku ni dah bising bila aku asyik mengadap lappy je.dia kata aku sebok leka dengan facebook aku ni.duduk umah ni bapak la bosan.so apa lagi yang perlu aku buat kan.mengadap lappy jela jalan penyelesaian untuk menghilang kan boringg aku ni.mak ni kecoh sangat la.jeles la tu tak de facebook -__- grrr.so lepas ni aku kena jarang kan mengadap lappy bila depan mak aku.kalau tidak membebel dia tu 3 hari 2 malam tak abis abis rasenya.
jeles gile bila aku dengar bunyi mercum dumm tamm dumm tamm dekat luar.untung la korang dapat main mercun kan kan.aku rase macam nak join korang raye je :\  baru la 1 malaysia kan kan.yang takk boleh blahh tengah hari bute pon korang dok main mercun.adoyyy tambiii kau tak reti panas ke??nanti hitam macam mana.opsss lupa pulak korang memang tettttttt -___-   

#sayasayangayahsaya# 

Older Post | Newer Post