//Forever Imperfect



Aku nak cakap thanks dekat manusia manusia yang sentiase mengikuti perkembangan aku dekat facebook and blog ni.aku rase terharu and bangge lah jugak sebab ade jugak orang yang berminat nak tahu pasal diri aku.ingat kan tak de yang peduli dekat aku =='! rupenya ade jugak yang peduli.bile aku hide kan blog aku,ade je yang im aku tanye,dah tak berblogger ke.errr ingatkan tak de yang bace.and thanks sangat sangat dekat friends facebook aku jugak yang tak jemu menjamu like status aku yang merepek repek tu.kadang kadang rase kelakar gile bile ade yang yang tanye dekat aku macam ni 'ehh nape tak update status lagi,tak sabar nak bace and like' haha.rindu jugak korang dekat status aku tu kan kan.and yang tak boleh bla ade yang cakap aku ni macam artis sentiasa menghiburkan orang dengan status status aku tu.sengal lah korang korang ni kan =='!
tapi aku kadang kadang tak faham jugak dengan sesetengah manusia ni.kenape suke hack facebook aku?dah banyak kali aku rase yang nak mencube merampas account facebook aku tu.err korang nak buat ape dengan facebook aku tu?nak buat kacau and menjatuhkan aku eh?ke korang batak sangat nak ade account facebook banyak banyak,sampaikan malas sangat nak buat account sendiri.pelik lah korang ni.kalau malas sangat meyh sini aku buat kan korang facebook.lepas ni tak de lah nak kacau kacau account aku lagi.susah la jadi manusia kalau pemalas macam korang ni!terase?owhh bagus lah.harap kau dapat hidayah untuk sedar.
aku lebih active dalam bidang facebook.blog ni aku kurang sikit sebenarnya.tapi kawan aku cakap yang aku ni boleh jadi penulis.err merepek jelah kau ni kawan.muke aku nak jadi penulis?memang tak lah kan.kalau nak tulis cerita yang merapu and meraban tu boleh la.aku memang jenis suke bercerita,kalau tak bercerita dengan mulut,aku akan bercerita melalui blog.sebab tu orang selalu panggil aku mulut itik,sebab sekali aku dapat bercerita,memang tak kan berhentilah.and lagi satu orang panggil aku mulut itik sebab aku suke muncung kan mulut aku.ishkk korang tahu tak yang aku ni dulu kuat isap puting.dah besar pon aku isap lagi.sebab tu suke muncung muncung macam ni. hee =B
tapi ex boyfie aku dulu suke dekat aku sebab aku ni jenis banyak mulut :\ dia kata tak bosan bile dengan aku.err mulut aku ade satu jelah.suke suke je kau nak cakap aku mulut banyak kan.sekali aku lempang muke kau tu baru tahu!tapi kadang kadang aku cube lah cover jugak mulut aku ni,sebab aku tak mau orang cop aku ni sebagai google yang bergerak :) hine sangat gelaran tu!okey bhaiii.

#akuradiopotpetfm#

Older Post | Newer Post