//Forever Imperfect



 Good boy!Kau dah game aku,then boleh pulak kau buad macam tak ada pape kan.dengan muke yang tak bersalah kau like2 status aku,kau comment gambar aku then macam macam lah lagi yang kau buat.kau tegur aku macam kita ni MESRA je kan.dasar JANTAN KEPARAT kau ni.mulut aku agak kurang ajar?haha aku just kurang ajar dengan lelaki macam kau je.orang macam kau ni memang tak layak di beri muke.just layak di beri ludah dekat fake face kau tu!
Sory guys sebab ayat ayat dekat atas tu agak kasar sikit.but hanya tuhan je yang tahu apa perasaan aku sekarang ni.dia lelaki yang paling teruk aku pernah jumpa sebelum ni.ayat dia,muka dia,cara percakapan dia and semuanya lah sangat PERFECT.tapi sayang,kau PLAYBOY rupenya.kau permainkan hati wanita dekat luar sana.kau pernah terfikir tak if benda ni jadi dekat diri kau sendiri?or dekat adik adik kau ke.kau sendiri tahu kan rase ape.so please lah weh,stop kan semua ni.
HaHa aku ingat lagi time aku ada masalah and down gile gile,kau text aku then cakap nak pergi tengok wayang dengan kawan kawan kau,lepas tu aku hantar mesej kau tak balas balas sampai lah sekarang kau menghilang.haha terima kasih weh :') TERHARU sangat apa yang kau buat dekat aku ni.
tak lama tu ade girl add aku dekat facebook then tanya pasal kau.kalau tak silap name budak tu madya.bile story punye story rupenya dia pon mangse kau jugak!wahh hebat kau ye.berape banyak mangsa kau ni sebenarnya?depan aku pijak semut pon tak mati,kemain lagi kau take care pasal aku time kite keluar dulu.kau jaga aku macam jaga permata yang berharga.sampai kan aku rasa selamat sangat bila keluar dengan kau.tapi kau rupenye HANTU.hantu pon tak macam kau la vudus.
syok tak hari tu kau kena maki makian dari aku?HaHa ade hati nak baik baik dengan aku balik.kau bagi ayat manis kau tu lagi.kau kata nak jadi bestfriend aku?puihhh kau just layak jadi musuh aku jela derrr!terus kau delete aku kan lepas dapat makian dari aku tu.SEDAP kan?agak agak ada rase APPLE tak?

#ceritalama#
sekarang aku dah bahagie dengan yang tersayang :')

Older Post | Newer Post