//Forever Imperfect



 Hari ni aku tacing sangat sangat dengan friends dekat facebook aku.dorang kata aku ni hotstuf,and dah mule lupe kawan.okey fine.but bukan aku yang cakap eh,aku bukan masuk bakul angkat sendiri macam orang tu.teettt.HAHA.and then dorang kata aku ni SOMBONG :\ mentang mentang aku ramai friends,aku sekarang dah tak nak kawan dengan orang low profile.katanya lah!O.M.G sampai hati kan korang menilai aku macam tu.
Buat pengetahuan korang,aku bukannya sombong lah,tapi aku busy.walaupon just muka aku je yang online,but aku bukan ade pon dekat depan lappy tu.JUST ONLINE je.tapi aku buat keje lain.aku buat assignment and seangkatan dengannya.Then kadang kadang aku tak terbalas je im korang semua tu.kalau satu dua tu boleh lah aku layan,tapi ni dah melebih lebih ting ting ting dekat bawah tu.sampai berbaris baris im korang semua tersusun rapi tahu tak!so macam mana aku nak balas.errr aku bukan nak cakap besar ke ape,but budak budak rumah aku sendiri selalu cakap macam ni 'untung lah kimek,kalau online je mesti berbaris baris laki hantar chat' err untung ape jadahnya,aku sendiri kena tempias bila tak balas tahu tak.TENSION.
Then satu lagi yang buat kan aku malas nak balas chat korang sebab,korang suke gatal gatal,mintak no handphone.err aku tak suke lah nak bagi dekat orang yang aku tak kenal.baru first time chat,dah terus mintak no handphone,ehh nampak sangat yang kau ni gelojoh la bro =.='!ntah kau ni perogol ke,pembunuh ke.eeee takut mak nak =B haa yang paling tak boleh bla,kadang kadang yang mintak no aku tu budak bawah umur :\ kau ingat aku ni sebaye korang ke adek oiii.akak ni dah tua tahu tak,dah ade husband dah pon.so tak mau gatal gatal ye adek adek yang di sayangi.baik adik pergi bace buku sekolah lagi okey.ade jugak faedahnya dari dok gatal gatal ni.
Tapi memang serius aku tacing sangat sangat bile ramai yang cakap aku ni SOMBONG,korang tak memahami aku langsung.and paling sedih bila kawan yang rapat dengan aku sendiri cakap macam tu :'( kau just tahu tuduh aku macam macam je kan,kalau kau ade dekat tempat aku,mesti kau tahu macam mana serabutnya kepale hotak aku ni nak melayan kerenah warge FACEBOOK yang sebilangannya macam haram ni.so aku harap lepas ni kau dah tak salah anggap lagi okey.kadang kadang pernah jugak aku rase macam nak tutup je account ni then buat facebook baru,but bila di pikir pikir kan balik,sayang aku nak buang kawan kawan yang dah add aku tu.hurm.
Okey dekat sini aku nak mintak maaf sangat sangat if perangai aku ni kadang kadang ade buat korang terase and tersentap.serius aku tak sengaje,tapi lepas aku dah explain semuanya,aku harap korang memahami aku lepas ni.please jangan pikir negative lagi pasal aku.okey BABE?

#akutaksombongmacamkorangpikirkan#

Older Post | Newer Post