//Forever Imperfect



Korang nak tahu tak yang choral speaking aku dapat no 1!sangat sangat lah terkejut weh.sebab memang tak sangke sangat sangat boleh menang.aku ingatkan dapat no 2 but bile diumumkan name group whateva yang menang, aku and kawan kawan yang lain menjerit macam orang gila tahu tak.orang gila pon tak macam kami :\ aku ingatkan group DCA yang menang sebab persembahan dorang memang perfect sangat sangat sampaikan group aku rase tergugat and dah agak yang dorang mesti menang,tapi tengok tengok tekaan kami salah.yahooooo syok habis kami semua =B
Okey lepas abis choral speaking je tiba tiba perut aku buat hal lagi.sakit nak mampus tahu tak,sampaikan effectnya ke dade aku sekali.ya allah kenape lah time aku happy macam ni kau bagi aku ujian lagi :'( hurm time tu memang aku dah tak larat sangat sangat jalan pon kawan aku yang pimpin sampai dekat bawah.naza ajak aku naik moto dengan dia,but aku tak mau,segan lah,lagi pon time tu aku pakai skirt,abis lah terselak nanti skirt aku tu.free free je dapat belanja orang nanti =='!
balik dari choral speaking aku kena siap siap barang sebab aku and kawan kawan yang lain dah plan nak bercuti dekat pahang.rumah family nuar.err rase tak excited langsung weh,sebab dengan keadaan perut yang macam ni then sebab duit tak masuk lagi.memang tak happy lah kan :( balik umah je aku terus cari katil and mule membuat rutin harian aku,mase untuk tido!hehe.sebab nak tunggu berok aku tu balik keje lambat lagi,so baik aku rest dulu,nanti dalam kereta takut letih pulak,tak leh nak temankan dia drive lak.kesian berok aku.

#welcomepahang#

Older Post | Newer Post