//Forever Imperfect



Ramai orang yang tanya aku ape tu momot,omg aku dah penat lah weh nak jawab soalan soalan korang ni,aku rasa dah banyak kali kot aku jawab,sampai rase nak muntah bila dengar soalan ni lagi,dah jemu tahu tak,tahu tak?okey now aku bagi tahu balik,momot ni sebenarnya comot,tapi di sebabkan nak gedik gedik sikit,aku tukar kepada momot,baru nampak comel seyh name ni.tapi tuan kepada nick ni macam tapir muke dia,tak comel pon =='! and aku rase yang diri aku ni comot so aku letak lah name tu,dari zaman Myspace lagi aku gune name ni.so jangan nak kata yang aku ni curi or tiru nick korang okey!
dekat college dorang tak panggil name sebenar aku dah,dorang dok panggil aku momot.and budak rumah aku pulak panggil nama aku kimek.nak tahu sebab apa budak umah aku panggil aku kimek?sebab bila mencarut je aku suke sebut kimek.perkataan kimak aku tukarkan kepada kimek,so sampai sekarang nama aku melekat dengan panggilan kimek :\ hampeh lah korang ni kan.bagi lah aku nama yang voxx sikit.yang tak boleh blah lecture dekat college aku panggil nama aku amoi :\ 
kalau dulu first masuk college dorang semua ingat yang aku ni chinese,bila aku kena kenal kan diri dekat depan,semua terkejut bila dengar name aku zura.adehh korang,aku ni malay lah,tengok ni,tengok ni,aku fasih berbahasa melayu okey.muka aku macam chinese?okey ni di sebabkan nenek aku chinese,so muke aku ikut muke nenek aku.korang tak tengok lagi sedara aku yang lain,lagi lah kaw kaw muke macam apek n nyonya.kalau korang jumpa mestilah korang lagi konpius kan kan.
pernah jugak bila aku and ayah jalan jalan pergi shoping,ada yang akan cakap cina dengan kite orang.so terpakse kite orang cakap macam ni "eh eh sory i malay lah" errr sengal lah kau!ingat aku paham ke apa yang kau cakap kan tu,sekali aku tampar laju laju baru tahu.lain kali aku kena tampal sesuatu dekat badan aku yang mengatakan aku ni malay =='! baru lah orang tak salah faham lagi kan.

#namazuratelahlenyap#

Older Post | Newer Post