//Forever Imperfect



Semalam bapak lah tension weh. nak tahu tak sebab ape?sebab soalan paper intro to i.t same macam midterm punya!sebijik weh.malam tu memang aku dah pegang paper midterm,tapi aku tak hafal jawapannya!errrr menyesal gile lah.tak sangke soalan lame keluar balik.hurm sedih nye T.T macam mana lah markah aku nanti.confirm terok weh!bersiap sedia untuk repeat paper balik :'( tapi mintak mintak lah lulus.
lepas abis exam aku and kawan kawan yang lain pergi ioi mall.tak terkecuali berok aku pon ikut sama.kita orang cari baju kemeja untuk choral speaking.omg menyusahkan betul lah.but kemeja yang di cari cari tak jumpa pon,so kami pon pergi karoke dekat redbox.enjoy time!enjoy la sangat kan.tapi bukan aku nyanyi pon.aku just duduk and dengar je dorang nyanyi.rase nak terlelap mate aku ni.dah la sejuk then lagu yang dorang bawak semua jiwang karat,memang rase nak tidur la kan.but aku suke sangat sangat bile berok aku nyanyi.suara dia sedap sangat sangat =D mesti kembang kalau berok aku ni bace.errr jangan nak bangge sangat okey!puji tak ikhlas pon.nak amek ati je ni.
okey aku memang suke sangat sangat bile aku tengah jalan jalan sakit perut aku datang.biase la orang perempuankan.selalunya bulan menjelma malam je,tapi kalau perempuan siang ke malam ke,dia tetap datang.benda ni paling aku benci!omg sakit nya hanya aku and allah je yang tahu.aku rase tak selesa sangat sangat.sampaikan aku tak sedar yang aku cakar tangan berok aku,sebab terlalu sakit  :'( sorry dear.tak sengaje lah.tak tahan time tu.hehe bukan selalu pon kan kan?hee
balik dari ioi aku terus singgah kedai beli roti and air 100 plus.masuk dalam rumah je aku terus capai towel and mandi.dalam bilik air,aku rase nak pitam je owh.so cepat cepat aku mandi and baring dekat katil.dalam otak nak study untuk dhm,tapi dah keadaan macam ni,terpakse aku lupe kan je and just tawakal je ape yang nak jawab esok.mase mesej mesej dengan beruk aku tu,aku tertidur sampai pagi esok.celik mate je,aku terus capai note and bace kejap,sebab sempat lagi aku study untuk kali terakhir,coz exam aku start pukul 4.masuk la jugak sikit ape yang di bace tu.okey lah dari tak de kan kan.
alhamdullilah exam tadi boleh jawab,but bab yang kire kire belakang tu kantoi habis,susah kot.formula dia 1 haram pon aku tak ingat langsung.memang aku main tibai jela.okey lah aku dah tak ade cerita lagi nak tulis.aku nak mandi and siap siap kejap,sebab aku and berok aku nak pergi uptown kejap.nak cari kemeja untuk pertandingan sp esok.wish me chayok chayok okey :) choral speaking ni memang menyusahkan aku sangat sangat!!byee.

#perutakuselalupotongstim#

Older Post | Newer Post