//Forever Imperfect



Today my brother wedding <3 congratulation to my brother sebab dulu seorang,tapi sekarang dah berdua pulak.hope nanti bertiga pulak ek.kalau nak bersepuluh pon boleh jugak :D errr maksud aku anak anak dia lah.bukan bini yer,jangan salah anggap pulak.kalau nak tambah bini pon okey what.sebab tak ada pape effect dekat aku,sebab tu aku tak kesah =3.haha.sebab effect dia nanti just kau sorang je yang kena.
Nak kata tak sedih tu tipu lah kan,sebab aku ni anak bongsu,so aku rapat dengan abang and kakak aku.so bila dah masing masing dah ada family,aku akan di pinggirkan .masing masing mesti sebok dengan family sediri kan :'(  errr bapak la sedih owh.dah tak boleh macam dulu lagi.nak manje manje, nak cium pipi. and semuanya dah TAK BOLEH.lagi lagi now bila aku dah ada anak buah.sekarang ni dorang dah tak cari aku lagi.semua cari anak buah aku,kiss pipi dorang,beli kan dorang macam macam.sebelum dorang ada,semua tu aku yang akan dapat.tapi sekarang TAK LAGI.jelesss nya aku.huwaaaa.
Haha tapi now aku dah besar lah.aku dah tak perlu kan semua tu lagi :') btul tak?geli aku nak manje manje lagi.haha.tak pe nanti aku pulak yang akan lalui zaman mempunyai family sendiri.haha bapak jauh aku berangan kan kan.tapi harap harap lah sempat untuk aku merasa zaman tu.eee gatal nye aku ni :\
Semalam abang aku akad nikah just sekali lafaz je owh,wahhh sangat membanggekan,muke abang aku kemain lah cuak lagi,tapi bila nak lafaz tu dengan 1 kali and 1 nafas je dah SAH.terharu meyh bila doa selamat dibace kan.mengalir air mate kami 1 family :') 
Nak cerita pasal pakaian.semalam aku kena bahan dengan kakak and kakak ipar aku.aku pakai baju kurung and selendang ala ala datin yang tutup rambut sekerat tu,then bolek pulak time tu ade sorang pakcik ni suruh aku tolong pegang kan sijil nikah abang aku.so aku pegang jelah,bila akak ak pandang aku je,dia bantai gelak dengan akak ipar aku.dia cakap aku ni dah macam nak pergi "mahkamah mintak cerai je" okey fine.terima kasih.tapi bila di tengok kan balik dekat cermin,memang pon,baru aku perasan :\ HAHA.tapi okey what.sedare aku suke aku pakai selendang macam tu.ala ala datin gituuu.kelazzzz kau zura :)

#semogealongbahagie#

Older Post | Newer Post