//Forever Imperfect




Korang korang, aku kembali dari holiday yang sangat memenatkan :) semalam pukul bape tah baru aku sampai rumah.memang penat gile weh.mane tak nye semua negeri aku ziarah.penang,kedah,perlis,thailand,ipoh.serius sampai naik lebam badan aku ni ha duduk lame lame dalam kereta.first sampai penang tu,kite orag pergi lepak dekat pantai.then lepas tu aku pergi makan nasi kandar dekat "line clear" serius aku rase nak muntah.dorang cakap sedap bagai.dah la mahal.puihhh.orang cakap kalau nak makan nasi kandar jangan tengok cara dorang masak.but bile aku dah tertengok,serius aku rase buekkkk.tak de selera aku nak makan =| biar lah aku sorang je yang tahu.haha.tapi nasi kandar tu dah selamat masuk dalam perut aku =.=

then lepas tu aku pon dah tak ingat pergi mane sebab memang banyak sangat tempat yang aku pergi.nanti aku listkan tempat tempat nye okey.tapi dekat sane memang aku makan banyak.sekejap sekejap singgah makan.semua benda kite orang merasa dekat sane.normal makan 3 hari sekali rite?pagi,tengah hari and malam.tapi aku dekat sane 5 kali and 6 kali sehari asyik makan je.mane tak nya pagi benti breakfast dekat kedai,then tak lame nanti makan tengah hari,tak lame tu benti lagi makan lagi.tu jelah keje kite orang sampai ke malam.sampaikan bile aku cerita dekat beruk,dia cakap yang perut aku ni tong sampah :\ okey thanks beruk ku.aku tacing.

hari lain pulak aku pergi thailand.jumpe sedare aku dekat sane.dia bawak kite orang pergi shoping and makan somtam dengan lokching.somtam tu macam kerabu la jugak,but lain sikit.and lokching tu macam bebola ape tah.tapi sodappp sehingga menjilat jari.dekat sane aku tak beli pape pon.sebab thailand kan,so baju tak de yang menarik.baju semua macam kain lap je aku tengok.tak berminat langsung.mak aku je yang lebih lebih beli barang untuk kenduri nanti.sampai kereta alza dah jadi macam mereta kancil je.penuh dengan barang barang dia.sempit bangat kok!menci menci.aku tak suke tengok mak aku beli barang banyak banyak.aku rase menyemak gile weh.rimas aku.haha.

badan aku ni dah macam ape je.rase letih gile.keluar subuh subuh, then balik lewat malam selama 4 hari aku kena bangun pagi pagi.mate ni bertambah sepet aku rase,sebab tak cukup tidur.then bile tak cukup tidur,mule lah migrain aku datang.shitt!aku rase nak pengsan.terpakse aku tidur dalam kereta.alhamdullilah bile bangun tidur je,kepale aku okey sikit.boleh di katekan setiap hari jugak lah migrain aku datang.ohh ye sory kawan kawan sebab aku tak belikan buah tangan pape untuk korang.sebab dekat sane tak de benda yang boleh di beli.semua macam bodo bodo je.sampaikan aku sendiri pon tak beli pape.tapi aku ade belikan jeruk untuk korang.jeruk yer,bukan beruk =.='!beruk tu meor.then tak sangke time aku pergi pesta penang boleh terserempak dengan budak kolej aku.omg tak sangke.aku bercuti jauh jauh pon boleh jumpe orang yang aku kenal.baru aku tahu betape keciknye bumi ni.ohsemmm

benda paling bodo dekat penang dorang semua tak gune plastik.tefakk?semua kedai aku beli barang,dia tak bagi plastik.dia cakap hari hari dekat penang tak gune plastik.errr biar betul?dekat kl just hari sabtu je tak de plastik.but dekat penang,hari hari.macam mane lah dorang boleh bertahankan.kalau kedai runcit aku boleh waylek watpis lagi.but bayangkan aku beli baju dekat pdi pon dia tak bagi plastik?fuck lah weh.terpakse aku masuk dalam beg yang aku bawak.serius aku rase nak mencarut.aku siap cakap lagi dekat akak aku macam ni "tak kan kedai macam ni pon tak bagi plastik" and pekerja dia dengar ape yang aku cakap tu.then dia balas balik cakap macam ni "sorry dik,dekat penang memang tak gune plastik" haha sorry bang.saye terngumpat sampai awak dengar pulak -.- maaf yer bang.ehh abang ke akak eh?sebab aku tengok macam akak pon ade jugak.haha ngumpat lagi.tapi yang ni konpom abang tak dengar.peace yow ^.^V

time hari last tu aku sempat singgah ke ipoh kejap sebab jumpe sedare dekat sane.kite orang singgah makan dekat papparich.lepas membuncitkan perut aku and kakak aku sempat paw mak aku duet nak beli tutti frutti.hehe makan and makan je keja aku dekat sane.tapi badan aku tak gemok gemok jugak.still macam biase.and tak de yang berubah pon.just perut je buncit sikit :) ehh yang pasal novel tu,aku dah dapat ilham sikit.but tak de mase nak tulis je.aku nak buat lagi 1 blog untuk novel aku tu.sebab bile tulis dekat sini rase macam huru hare and semak je.so nanti aku copy paste balik and letak dalam blog khas untuk novel.kalau da siap nanti aku show kan okey.
  • bukit ria batu feringghi
  • gurney plaza
  • nasi kandar line clear
  • hard rock hotel penang
  • jusco bandar perda
  • bukit bendera
  • ferry terminal
yang lain aku dah tak ingat.kalau aku listkan karang sampai ke bawah pon tak habis habis.so aku bagi ape yang aku ingat je.okey bhaii.

#badansakitsakit#

Older Post | Newer Post