//Forever Imperfect



Malam sabtu hari tu aku pergi bank dengan akak aku,then aku nampak sekor kucing ni omey sangat sangat tengah main lari lari dekat depan kete aku.kucing tu ikut ade sorang laki ni.then kucing ni masuk bawah kete.aku cakap dekat akak,kau pergi halau kucing tu,karang kena langgar.pastu tiba tiba kucing tu dah hilang.aku ingatkan dia dah bla,then tak lame lepas tu kete tu pon jalan.tiba tiba aku nampak kucing tu menggelupur dah.Ya ALLAH aku terus pandang tempat lain.sambil tu 1 badan aku dah menggigil habis.aku menangis time tu,then berok call aku tanye kenape.aku cerita lah ape yang terjadi T.T sumpah aku sedih and trauma sangat sangat.aku tak boleh tengok benda benda yang macam ni.lagi lagi melibatkan haiwan.lepas dari kejadian tu,aku betol betol tak de mud.bile aku teringat je bende tu,mesti air mate aku mengalir :'( kucing oh kucing.aku mintak maaf yer sebab tak dapat selamatkan kau.aku mintak maaf sangat sangat T.T hurm harap kau tenang di alam sane yer.
lepas aku balik dari bank tu,tiba tiba aku dapat 1 mesej dari najwa.dia cakap yang dia,berok and semua nak datang rumah aku.wtf?aku terkejut berok monyet and semuanye lah.jam dah pukul 11 lebih bia betul nak datang rumah aku malam malam macam ni.then kalau dekat tak pe jugak,ni dari perak.aku tanye betol ke.then dorang cakap serius,sebab dorang bosan sangat sangat duduk dekat rumah.tunggu punya tunggu dorang pon sampai.kite orang just lepak lepak je.rindu la katekan :\ padahal baru sehari tak lepak.tapi cara lepak macam 20tahun je tak jumpe.hurm terharu la jugak sebab dorang sanggup datang kkb walaupon jauh.kita orang lepak sampai pukul berape tah.aku pon tak perasan.lepas penat melepak,dorang pon balik ke perak.memang 1 keje gile yang dorang buat ni.

#akutrauma#

Older Post | Newer Post