//Forever Imperfect



Ramai tertanya tanya apa status aku sekarang.okey now aku bagi tahu yang aku single.nak tahu sebab apa?okey biar aku cerita.semua ni berpunca dari aku.semuanya dari aku.aku terlalu bodoh,bangang and sewaktu dengannya.aku tak reti nak menghargai lelaki yang ade depan mate aku sekarang ni.memang banyak cerita buruk pasal dia yang orang sampaikan dekat aku.but korang salah!aku kenal dia macam mana.sepanjang aku couple dia tak pernah sakit kan hati aku.tak pernah!bagi aku dia terlalu sempurna.
aku yang selalu buat hal.aku curang,aku kurang ajar dengan dia,aku layan dia macam sampah.tapi sikit pon dia tak pernah merungut.dia sentiase bersabar dengan aku.memang kadang kadang dia ade marah aku jugak,but semua tu sebab aku yang mulakan dulu.dia marah just nak didik aku.nak bentuk aku jadi seorang girl yang sempurna.tapi aku degil macam 10 setan yang mengawal aku.aku sikit pon tak pernah nak berubah.aku terlalu ikutkan kepale sendiri.
semua masalah datang dari aku sendiri.aku yang cipta masalah ni semua.aku putus dengan dia sekarang ni sebab aku tak sanggup lagi nak luke kan hati dia.bukan sebab dia buat masalah.nope!aku yang nak.sebab aku dah terlalu menyeksa dia.dah hancur kan hati dia,mainkan perasaan dia.aku tak sanggup nak buat dia macam tu lagi.so jalan terbaik aku mintak clash dekat dia.memang dia tak nak,but aku maki hamun dia bagai.keluarkan ayat yang kesat then macam macam lagi yang aku sembur kan dekat dia.
memang aku melampau.tapi aku buat semua ni untuk kebaikkan dia jugak.aku nak dia bahagie dengan orang yang betul betul sesuai dengan dia.yang semestinya bukan aku!aku nak tengok dia sentiase tersenyum.couple dengan aku,selalu buatkan dia terseksa.tapi sikit pon dia tak pernah kesah dengan semua tu.dia didik aku jadi girl baek.dulu aku liar.tapi dia yang ubah aku.kalau aku pakai baju sexy,dia marah aku.bila aku warne kan kuku,dia marah aku.kalau ade benda aku buat yang tak kena dekat mate dia,dia nasihatkan aku.dia bentukkan diri aku.tapi aku tak pernah dengar cakap dia.
okey aku dah tak sanggup lagi nak tulis.nanti aku sambung lagi.okey bhaii :')

#kepaleakubiol#

Older Post | Newer Post