//Forever Imperfect



Semalam aku macam orang tak normal dah dekat rumah.aku tahu dalam hati mesti korang cakap yang aku ni hari hari memang tak normal.kan kan?ingat aku tak tahu lettew.semalam aku tidur agak lewat then boleh pulak pagi pagi tu mak aku kejutkan aku.omg dah la aku tidur lambat dia kejut aku kemain lah awal lagi.ni yang aku tak suke ni!dia suruh aku tolong jage anak buah aku yang macam tetttt.okey tak pe.aku bangun then aku sambung tidur dekat sofa ruang tamu.anak buah aku yang macam tetttt tu dok main main.konon nak jage,tapi aku sambung tidur dekat depan =='!memang tak boleh harap.mak aku lak dah keluar pergi pasar.sebab tu lah aku tidur.mak aku dah tak de =B
okey balik dari pasar tu mak aku mintak tolong lagi.ya allah apa lagi lah mak aku ni nak.rupe rupe nye dia suruh aku siang ikan.pffttt!seumur idup aku tak pernah la siang ikan lagi :\ mak aku cakap mak aku nak ajar aku siang ikan.dia cakap jangan sampai pergi rumah orang nanti,then dorang mintak tolong siang,aku tak reti pulak.phewww ni memang aku bangkang sangat sangat weh!!aku benci benda ni.aku geli lah weh.tolong aku :( memang tak boleh nak lari mana lagi.
dekat rumah ade aku je.kalau kakak aku ade dah lama aku mintak tolong dia.okey aku pasrah.aku amek gunting then aku tengok cara mak aku siang ikan.watlekk.sumpah aku nak muntah.orang lain siang ikan gune pisau,aku gune gunting!oke what.serius weh aku nak muntah.bau macam cirit kucing depan umah aku tu.kalau sekor tak pe.ni 19 ekor aku kena siang.errrr aku giveup!then mak aku boleh lagi bagi aku ikan yang lain pulak.tapi ikan yang ni lagi besar dari ikan ikan yang tadi.omg ni lagi terok!buat kan aku nak pengsan seketika.
okey aku buat sambil nak menitikkan air mate :'( lembab gile aku siang ikan.maybe sebab lembab sangat,mak aku terus amek alih tempat aku.yeahhhhh ni yang aku suke!then terus dia suruh aku kupas bawang.atototo busuk lah tangan aku nanti :\ hurm aku buat sampai 3 ulas bawang je.then aku cakap,dah dah cukup ni,tak payah bawang banyak banyak.tak elok untuk kesihatan =='!
owhh lupe cakap yang lappy aku dah okey.akak aku hantar format balik.dapat lappy je terus aku online facebook.rindu weh nak on facebook dekat lappy kesayangan aku ni.sampai lewat malam aku online.then tiba tiba tengah best online,ade orang im aku.owh budak kolej aku.kawan kepada berok aku.dia chat dengan aku then tiba tiba mintak no handphone aku.okey aku bagi! :\ sorry berok.dia mesej aku then ayat mintak couple =='!owh lupa cakap now walaupon aku dah tak de pape dengan berok,aku still okey dengan dia,aku layan dia macam kawan.aku cite dekat berok yang kawan dia ayat aku,then sumpah berok aku sedih gile and merayu balik suruh aku terima dia.tapi kau tahu kan hati aku ni still...hurmm.

#akubencikauikan#

Labels:


Older Post | Newer Post