//Forever Imperfect



serius aku rindu gila dengan kawan kawan sekepale aku ni.kalau dulu selalu lepak same same now dah jarang.semua busy dengan study.termasuklah aku,bile lepak same same then mule la akan cite benda yang pelik and benda yang masuk air.huwaaa rindu doh!dorang ni nampak je macam budak budak market yang poyo rite?but just orang yang kenal dorang je yang tahu dorang ni macam mana.yer memang dorang jenis hot but dorang semua okey lah.dorang tak pernah memilih dalam bab bab berkawan ni.sporting,gile gile and mesra okey.sorry guys sebab dah lame tak lepak dengan korang.aku bukan lupe diri,bukan lupe kawan,bukan lupe jalan nak balik umah,but aku sendiri pon busy.korang cakap aku sembang je lebih,tapi serius lah aku now busy.dah tak macam dulu lagi yang boleh berkepit dengan korang ke sana sini.promise if ade mase nanti aku akan spend time dengan korang okey?aku tibe tibe tulis entry ni sebab kechik method,gambar yang first tu cakap aku dah lupe jalan balik umah.then girl yang baju kuning tu pulak cakap aku dah hot,tak nak kawan dengan dorang lagi.hot celah mane kak?aku rase korang yang hot ade lah.okey love u friends =)

#rindukorang#

Older Post | Newer Post