//Forever Imperfect




alhamdullilah result yang aku dapat agak memuaskan.memang lebam nak tunggu result keluar,akhir nya dapat jugak!sebelum ni memang gubra habis lah.sebab takut pointer yang aku dapat nanti tak lepas untuk ptptn.but bile dah dapat tahu result aku rase bersyukur gile.sebab result aku tak teruk.tak sabar nak tunjuk dekat ayah aku.haha.gelabah gile lah.padehal baru sem 1 kot >.< lagi pon suke hati aku lah kan nak tunjuk dekat siape pon -.- okey yang tak boleh bla bussines english aku dapat A- alahai..tenjat momot!!english aku dah la teruk.last last bile dapat A memang tenjat lah kan.and kawan aku yang lagi power english dia boleh dapat B pulak.mesti lah aku kena serangan jantung macam ni!pape pon aku bersyukur gila.thanks ya allah <3

tadi ade kes yang tak boleh bla terjadi.ade pak guard dekat bawah ni macam sebaye bapak bapak kite lah jugak.pakai kopiah and peramah gila.setiap kali aku lalu depan pondok guard tu mesti dia cakap ni hau ma.aku just mampu senyum je,sebab aku tak tahu nak balas ape balik.then tadi aku habis class pon dia cakap ni hau ma lagi,terus aku cakap assalammuailaikum.terus tenjat pak guard tu,then dia tanye muslim ke,aku cakap aah and terus banyak kali dia mintak maaf dekat aku.aku senyum je and cakap tak pe.kesian gila aku rase dekat pakcik tu.mulut aku ni pon boleh tahan jugak pergi kena kan pakcik tu balik -.- aiyooooo nakal betul aku ni kan!errr promise lepas ni aku tak kan buat macam tu lagi :\

okey tadi siang itik cakap dekat aku yang gigi dia sakit.and aku pulak dengan bangge cakap yang aku tak pernah sakit gigi.tup tup lepas aku bangun tidur tadi terus aku rase gigi aku berdenyut denyut.omg aku dah terkena!ni semua gare gare sebab aku cakap besar tadi.memang menyesal owh.serius aku tak tahan :'( sakit sangat sangat.aku cakap dekat kawan aku yang tadi aku bahan juon sebab sakit gigi,last last aku yang terkena balik.then kawan aku cakap "kau dengan juon ni memang serasi bersame" yelah dia sakit gigi,aku pon kena jugak.serius aku dah tak tahu nak cakap macam mane lagi.maybe ni semua kebetulan kot.allah memang maha adil.aku bahan dia tadi,last last tak sampai 1 hari aku kena :\ errr kenape lah mulut aku ni tak boleh cover sikit -.- damn!!serius aku dah tak tahan ni.errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. bye!

#adeakukesah?#

Older Post | Newer Post