//Forever Imperfect




dia cakap aku perli girfriend dia dekat status aku.watefak?weh aku dengan gf kau tu kawan dah lame,and sikit pon aku tak de krisis dengan dia.dah bertahun kot aku tak jumpa dia,tak tahu story pasal dia apa apa pon.then asal aku nak kutuk kutuk dia pulak?ape motif aku nak buad macam tu ha?then kau cakap aku buruk kan gf aku.kau ade bukti ke?please jangan nak buat cite boleh?sekarang ni terang terang kau yang salah,then kau nak salah kan aku balik pulak.kau yang menggedik gedik im aku and terkinja kinja mengayat aku bagai.sory lah weh,aku tak suke lah tengok kawan aku kena game.aku kesian weh.cukup lah sekali dulu aku pernah kena dengan kau.and aku tak sanggup nak tengok kaum aku kena maen dengan kau lagi.kau nak marah aku,nak maki aku or pape pon suke hati kau lah.asalkan kau bahagie.aku rase menyesal gila weh kenal dengan orang macam korang ni.yang girl tu pon satu.ade otak,tapi letak dekat lutut.haha.serius aku kecewa dengan kau der.aku dah tolong,tapi kau macam ni pulak kan dengan aku?kau ingat aku hadap sangat ke dengan boyfie kau tu?tak lah weh.aku tak kn layan boyfie orang.sebab tu bukan cara aku.dah lepas ni korang jangan nak libatkan aku dalam hal korang lagi.serius aku tak nak amek tahu langsung.fullstop!

#damn!#

Older Post | Newer Post