//Forever Imperfect





"i do miss the way ur grip my hand, the way u touch me and everything that we did together♥"

aku rindu kau..rindu sangat sangat.aku rindu nak dengar suara kau, aku rindu nak berborak dengan kau, aku rindu nak ketawa dengan kau, aku rindu dengan genggaman tangan kau yang erat, aku rindu pelukkan kau, aku rindu belaian kau, aku rindu nak salam and cium tangan kau, aku rindu nak gaduh dengan kau, aku rindu nak panggil kau beruk, aku rindu nak dengar kau panggil aku mentadak. aku rindu semuanya tentang kau.sumpah aku rindu semua tu.semakin aku jauh kan dari kau,semakin aku rindu.rindu kan kamu :'( menyesal aku putus kan kamu, sebab ternyata aku tak mampu,menahan sisa azab cintamu.but semua tu tak boleh di ulangi lagi macam dulu rite?semua tu akan jadi kenangan kite berdue.aku dah tak mampu nak mengalirkan air mata ni lagi.aku rase air mate aku pon dah kering untuk aku keluar kan.just hati ni je yang pedih pedih dan pedih.awak akan buang orang terus dalam hidup awak?awak akan lupe kan orang terus?awak dah janji kan,yang walaupon ape terjadi awak akan ade dengan orang.awak janji kan?hurmm.kenape allah bagi kite dugaan macam ni?kenape..kenape aku tak pernah rase bahagie dari dulu sampai sekarang.ni semua salah aku.salah aku sebab terlalu ikut kan perasaan.terlalu dengar cakap orang,aku tak tahan bile kawan kawan kau push aku.aku tak tahan!aku cube menafikan yang aku sayang kau.aku terlalu ego.aku ingat bila aku buat macam ni aku boleh lupe kan kau.but bile dah jadi macam ni,baru aku tahu yang aku perlukan kau.baru aku sedar yang aku sayang kan kau.baru aku sedar yang aku rindu kan kau.yer aku rindu kan kau!tapi semuanya dah terlambat.dah terlambat!aku dah tak mampu nak buat ape ape lagi T.T now aku just berserah je dengan takdir.macam yang dia cakap "kalau ade jodoh,takkan kemane" yer awak..tapi semua tu hanya "kalau".

#akutakmampu#

Older Post | Newer Post