//Forever Imperfect




Hari hari rase nak menangis je.sampai bengkak dah mate aku ni :'( hurm aku tak tak tahu nak cakap macam mane lagi.aku rase mayb aku ni dah tak normal kot.dah rase macam orang gila :\ ya allah kenapa dengan diri aku ni.aku sendiri pon dah konpius dengan ape yang terjadi now.aku dah tak tahu nak buat ape lagi.serius aku dah tak tahu nak buat ape!aku dah tak tahan dengan semua ni lagi.aku tak boleh nak cakap ape masalah aku dekat sini.sebab benda ni terlalu rumit.and benda ni just aku sorang je yang kena settle kan.orang lain memang tak boleh tolong aku.aku nak share dengan kawan kawan aku pasal benda ni?memang tak lah.and memang tak mungkin.sebab aku tahu ape yang akan terjadi nanti.errr stupid kan aku ni.kecik kecik tak nak mampus.besar besar suke buat masalah :'\ baik aku bunuh diri lagi bagus.hurmmm T.T

#stupid#

Older Post | Newer Post