//Forever Imperfect




now aku rase terkaku,terkelu and macam macam lah.masalah bertubi tubi datang dekat diri aku.errr asal lah semua ni terjadi dekat aku.serius aku rase tak kuat T.T yer memang aku lemah.lemah sangat sangat,sebab aku dah penat dengan semua benda yang aku lalui sekarang ni.rase macam nak cabut otak ni pon ade jugak, then buang jauh jauh.senang sikit idup tanpe otak ni.kosong je fikiran aku.bile tengok kawan kawan aku yang tengah happy sekarang ni,aku rase macam errrr.jeles nye aku tengok.24 jam berkepit weh.aku yang tengok ni pon dah lali dengan semua ni.tapi hati ni hanye allah je yang tahu ape aku rase.dari dulu aku susah nak dapat kebahagiaan kot.bile orang suke aku,aku tak suke dia.bile aku suke dia,dia pulak tak suke aku.and now bile aku suke dia and dia pon suke aku,tapi masalah lain pulak yang menghalang.dugaan dugaan :\ penat lah macam ni.penat sangat sangat.

aku tak nak kau blah dari aku.tak nak.aku tak tahu ape jadi dekat aku kalau kau tak de.siape nak dengar luahan  aku lagi?siapa nak tenangkan aku kalau aku ade masalah?siapa nak buat aku senyum?siapa nak buat aku gelak?siapa lagi yang nak teman kan aku malam malam?siapa nak like status aku?siapa nak comment status aku?kau sanggup ke nak jauhkan diri dari aku T.T macam dulu dulu yang aku cakap tu, kalau kau blah dari hidup aku,mesti aku kena strok :\  aku tak tahu nak teruskan hidup aku macam mana.kau sendiri tahu kan  aku now dah tak de sesiapa lagi.kawan kawan?haha.aku sendiri tak tahu nak cakap macam mana.dorang pon ade life sendiri.tak kan dorang 24 jam nak bersame dengan aku.lagi pon dorang tak same macam kau :') kalau kau cakap yang kau tak kuat,aku lagi tak kuat weh.tapi aku nak kau pikir masak masak.kalau kau rase nak undur diri, aku ikut kan je,walaupon hati ni perit macam kena tikam bertubi tubi.tapi kalau tu yang terbaik,aku pasrah.aku terima.tak kan kau nak aku sujud dekat kaki kau,menangis depan kau,merayu dekat kau.aku mesti tak nak tengok aku macam ni kan?kalau kau boleh hidup tanpe aku,kenape aku tak boleh!betul kan?hurmm...

tapi kan kalau boleh,aku tak nak itik aku pergi dari hidup aku.aku tak nak!aku tahu kalau kite pergi lagi jauh dari ni,kite banyak luke kan perasaan orang lain.perasaan orang tu,perasaan orang ni.hurmmm tapi...aku tak sanggup nak kehilangan kau.macam yang kau cakap,kite macam ni je dulu eh.kita still berkawan macam ni.nanti kita pikir same same macam mane nak lalui benda ni semua okey.tapi janji dengan aku,yang kau tak kan pergi dari aku,janji tau itik!kalau tak,malam malam nanti momot bertukar jadi momok and kacau kau setiap malam.mesti hidup kau tak tentu arah kan kan.haha.bengong nye aku ni.kau lah buad aku jadi tak betul macam ni.kawan dengan kau,aku pon jadi gile same beb -.- okey fullstop.

#lalala#

Older Post | Newer Post