//Forever Imperfect




semakin aku cube nak jauhkan diri dari dia,semakin banyak benda yang buad kan kite orang semakin dekat -.- shitt beb.tadi aku ade class food and beverage practical dengan lecture baru,then macam mane tah class aku hari ni boleh campur dengan budak batch 10,senior aku.budak class beruk :\ serius aku terkejut owh.dup dap dup dap aku rase.okey fine beruk and kawan kawan dia duduk belakang aku and ade yang duduk sebelah aku.serius aku rase tak selasa sangat sangat.then kite orang dapat assignment group.27 and 28 hb nanti kite orang kena pergi melaka.tidur dekat sane and buad activity macam macam lah.errr ni yang leceh ni.kalau budak batch aku je,tak pe jugak,boleh terima lagi.but ni campur dengan budak batch 10.serius aku rase macam tettttt!ishkkk aku tak tahu nak lari mane lagi.benda ni pulak berkait dengan assigment aku.30% tu weh.sape yang tak nak rite.okey nak tak nak aku terpakse pergi jugak.watlek watpis suda ^^V kan kan.lagi pon aku now kawan je dengan dia.so buad biase dah lah.ape lah aku ni kan.gubra je lebih.haha.

#chammakchallo#

Older Post | Newer Post