//Forever Imperfect




Tengah hari tadi aku lunch dekat rumah je.budak rumah aku yang masak.dorang masak ikan asam pedas,sardin and sayur kobis.kerja aku just kemas rumah je hari ni.aku nak masak?memang tak lah.aku takut karang ade yang makan nasi dengan kicap je.aku memang tak kan masak dekat rumah ni.kecuali kalau dah betul betul kebulur.tu pon aku masak meggi je.bagus kan? =B time tengah sodap makan,tibe tibe fatty buka tv,dia cakap nak tengok hindustan tv3,then dia cakap rani mukherjee yang belakon.okey aku terus basuh tangan and duduk hadap tv.aku ni salah satu peminat rani mukherjee,lagi lagi kalau dia berlakon dengan shah rukh khan.memang aku suke sangat sangat.time aku tengah kusyuk tengok,time ni lah kawan kawan aku nak iron baju.adoiii nak tukar tukar suiz lah pulak.kacau betul lah!terpakse tutup tv kejap.then lepas tu sambung balik tengok.time tengah tengok tu,boleh pulak kawan aku iron baju sampai baju dia tutup screen tv.terus aku sumpah seranah dorang.serius,aku tak tenang langsung nak tengok tv.then kawan aku cakap,"sebabkan cerita keling ni,sanggup kau marah aku".hahaha.bengong lah kau -.- cerita keling ni lagi best dari tengok kau iron baju tu okey.

lepas kawan aku habis iron baju je,tibe tibe tuppp.tv terpadam,kipas terpadam,lampu terpadam.shiittttt!electrik pulak tak de.terus aku menjerit satu rumah.meroyan aku time tu.memang betul batul dugaan lah.aku nak menangis pon ade.dah la part cerita tadi dah sampai climax,tup tup tv mati.errrrr geram ni :\ terus aku macam orang gila jalan kesana kesini dalam rumah.tengok jam dah pukul 4.ade lagi 1 jam cerita tu.then aku pon baring and main handphone kejap.20 minit lepas tu tibe tibe lampu and kipas terpasang.lagi sekali aku menjerit macam orang gile.yahooooooooo syokk weh.aku dah boleh sambung tengok cerita hindusetan tu.weee :) serius aku memang gile kan rani mukherjee,kan bagus kalau dia jadi kakak aku.huwaa aku tahu itu semua hanye mimpi.okey bhaii.

#raniohrani#

Older Post | Newer Post