//Forever Imperfect




Today aku langsung tak de class.so rase macam wowww best nye -.- best sebab dapat bangun sampai matahari terpacak atas kepale.lepas bangun tidur je tadi terus tolong mira masak and mandi.then lepas tu otak aku terus blur tak tahu nak buat ape dah.sorang sorang budak rumah aku keluar pergi mencapap dengan pasangan masing masing.errr tak kan aku nak duduk rumah je kot.memang gila aku datang lah nanti.time sedap sedap tengah rileks atas katil aku teringat dekat si itik tu,dalam otak pikir mesti dia tengah tidur lagi ni.tak sampai 5 minit lepas tu tup tup mesej dia masuk.aikkk kau ni tahu tahu je kan aku tengah pikir kan kau.memang panjang umur kau lah itik :\ lepas tu dia ajak aku follow pergi ioi.aku pon okey kan jela,sebab niat memang nak pergi ioi pon dengan budak budak rumah aku.

but aku and liya gerak dulu pergi ioi,si itik ni lembab sangat.tengah makan lah,tengah itu lah,tengah ini lah.sejam lebih aku menunggu kot -.- then lepas dia sampai tu kite orang just jalan jalan and usha barang dekat popular kejap.tak beli ape pon sebab tak de yang menarik.and lepas tu pergi teman kan si itik ni makan mcd.nyum nyum sedap betul dia makan.berselara sangat aku tengok.kebulur yer yunk?sian nye.haha.padahal baru lepas makan tadi aku rase.dasar tong sampah perut kau ni!upss sory jangan marah :) okey syok lepak dengan kau.macam biase,kau tak pernah buat aku berhenti ketawa.thanks okey sebab selalu buat aku tersenyum and buat kan aku lupe dengan semua problem yang ade.and thanks sebab kau selalu take care pasal aku.momot terharu sangat sangat taw (sambil tangan di dade,mate ke atas) -.- 

lepas ni aku cuti sampai selase.kau pulak seminggu.woww mana aci meyh!aku pon nak jugak T.T lepas ni mesti rindu dekat kau gile gile kan.huwaaa macam mane ni?errr nanti tak leh nak teman kan kau makan lagi.and siapa nak buat lawak bodoh lagi depan aku? momot sedih taw.tadi aku geram gile pasal gambar tu.aku rase nak tibai tibai kau je dekat situ.dah ade gambar aku,tapi gedik gedik mintak lagi.tomoi nak?kau simpan elok elok okey gambar aku tu.jangan kau buat untuk takut kan tikus pulak!sebab gambar aku terlalu omey untuk menakutkan tikus -.- woot woot.tapi aku takut lah gambar aku penuh dengan semut nanti.sebab gambar aku tu terlalu sweet >.< so kau jage elok elok okey.lalala.pstt pstt aku nak bagi tahu ni.tapi aku takut lah.hurm sebenar nye kan.adehh nak cakap ke tak eh.err takut la pulak.okey fine.hurm aku SAYANG kau lah gile :) okey bhaii.

#ily#

Older Post | Newer Post