//Forever Imperfect




assgment buat kan aku tak tidur sampai ke pagi :'\ serius bapak lah tension owh.mate aku lebam berjage sampai ke pagi semate mate nak siap kan assgment yang tertunggak tu.then pukul dua pulak dah nak kena presentation.memang menggelabah ayam kite orang siap kan assgment tu.nasib baik lah ade beruk and itik yang membantu aku buat assgment ni.thanks weh.sayang korang sangat sangat lah sebab bertungkus lumus membantu aku buat assgment yang menggila kan ni <3 semalam beruk bagi aku cokelat toblerone.woww thanks beruk :) act ni bukan hadiah valentine okey.but tande mintak maaf sebab dia buat aku merajuk -.- serius tacing gila!tapi nasib baik lah dia cepat cepat pujuk aku.lembut sikit hati ni.lepas habis dari class je dia bagi cokelat tu.but aku simpan and tak makan pon.sampai lah ke tengah hari.then tibe tibe cokelat tu mencair pulak :\ dah jadi macam air.rase sedih yang teramat lah jugak.balik balik hostel je terus masuk dalam peti ais.nasib baik lah mengeras balik,tapi bentuk dia dah tak cantek macam asal -.- pape pon aku menghargai sangat sangat pemberian dia tu.hehe thanks sangat sangat sangat taw!auwwww i likedd.and now dia mule gedik gedik panggil aku anje -.- macam itik panggil aku dulu.dia kata memang sesuai dengan aku.hehe.lepas ni kalau ade buat salah lagi,jangan lupa bagi cokelat lagi taw taw --' hehe.minggu ni mayb tak balik rumah lagi kot.sebab hari sabtu kite orang ade activity :) it's time to enjoy! bukan enjoy ape pon.just nak pegi klang.sebab abang miera nak bertunang.so kite orang kena lah pergi.kawan baek kot.beruk pon turut ikut same =B kbaii.

#thanks#

Older Post | Newer Post