//Forever Imperfect




mum and dad sorry sebab cuti ni tak balik rumah langsung :'( rindu nak gado gado manje.appointment dengan doctor pon tak pergi.minggu ni just duduk dekat bangsar ni je.pagi petang siang malam just tido,tengok tv,main lappy and ulang benda yang same.sumpah bosan gile T.T nak balik rumah dekat kkb but macam macam halangan.hurm tak pelah next time nanti orang balik yer.leh kite gaduh gaduh.hurm now hidup aku kadang kadang ok, kadang tak ok.orang semua tertanye tanye status aku sekarang ni single or taken.okey now aku jawab yang aku single.macam mane dengan si itik and si beruk tu?due due aku just anggap kawan je.aku lebih selasa macam ni.bagi aku perlu pikir masak masak kalau nak bercouple ni.aku tak nak lepas ni jadi macam sebelum ni.tak kekal lame.kalau boleh biar lah lepas ni couple yang terakhir bagi aku.aku dengan si juon and si meor tak de masalah langsung.kami bahagie bersame same sekarang ni.lepak same same and happy :) tapi kenape orang luar yang sebok sebok hal kami?ceciter sikit kenape korang yang sebok?aku dah rase macam artis pulak bila korang ni suke dok stalker pasal aku.errrr ape yang menarik?aku kacau laki mak hang ke ape?cube cakap sikit.alahai manusia,tak lepas dari dok menjage tepi kaen orang kan.ok lah macam ni aku nak cakap yer.kalau orang dah tak nak tu dah la.kalau betul dia sayang kau,tak kan dia tinggalkan kau rite?aku dah suruh dia pergi dekat life kau balik.tapi dia tak nak.dia cakap biar lah dia bawa diri sorang sorang.tapi bukan dengan kau balik.so ape nak di buat lagi?terima jela kenyataan yer.terima kasih :)

#belajarmenerimakenyataan#

Older Post | Newer Post