//Forever Imperfect




Now study semakin membosankan :'\ dugaan demi dugaan datang and membuatkan aku langsung tak bersemangat nak study lagi.aku rase fokus aku seratus peratus hilang untuk study.serius semua nya telah hilang.aku tak boleh bahagia atas kesengsaraan orang lain :'\ aku tak boleh hidup macam ni lagi.tapi apa yang aku boleh buat sekarang.aku sendiri tak tahu nak buat ape T.T aku ade perasaan jugak and aku tahu betape sakitnya nak lalui semua ni.tapi sakit aku ni tak de siapa yang tahu.yer tak de siape yang tahu.sebab benda ni aku sorang je yang rase.orang lain tak kan faham apa yang aku rase.siang malam aku menangis pikir benda bodoh ni.errr stupid!kalau aku tahu dah lame aku tak masuk dekat kolej ni.rase menyesal yang teramat sangat.kalau tak dah lame aku ikut membe membe aku masuk klmu :'( bahagie di sana dengan kawan kawan yang rapat dengan aku sejak sekolah lagi.menyesal gila sambung study dekat sini.kenapa lah aku tak dengar cakap mum!dulu mum pernah tanya
mum : betul ke nak sambung study lagi ni?
aku : betul lah.abis nak buat ape lagi.
mum : kau tak nak buat bisnes?
aku : bisnes ape?haa ape kata buka kan orang 1 cafe boleh tak.nanti orang handle lah. 
mum : kedai handphone kau tak nak?
aku : tak nak lah.banyak saingan lah.
mum : hurm abis betul lah kau nak sambung study dekat situ.nanti tak menyesal?
aku : betul lah.tak menyesal punya.kawan orang pon ade lah study dekat situ.ade kawan nanti.

tapi hakikat nye aku sekarang betul betul rase menyesal.hurm tapi aku kena pasrah.sebab ni lah takdir and ketentuan yang allah nak.aku pasrah menerima semua ni.mum sorry yer sebab orang tak boleh jadi yang terbaik sekarang ni :'( orang rase now macam orang study main main je.orang takut nanti orang kecewa kan mum.ingat tak dulu.first masuk kolej je mum dah bersemangat belikan macam macam untuk orang.belikan lappy and broadband baru,beli kan peti ais then macam macam lagi untuk bawak dekat hostel ni.beribu duit habis untuk orang.tapi now jadi macam ni.sorry mum and dad T.T so sorry.fullstop.

#dugaan#

Older Post | Newer Post