//Forever Imperfect




Rabu, 2.27 a.m. hurmm esok tak de class.so boleh la aku tidur lambat malam ni.act now aku tengah bosan sangat sangat.sebab liya and najwa (kawan gosip) balik rumah dorang.masing masing ade hal pulak.adehh.tinggal aku sorang sorang dalam bilik ni :\ sumpah bapak bosan.hurm miera pulak dating dengan nuar.shitt lah.tak pe,tak pe.nanti beruk balik aku nak dating puas puas.memang 24jam aku berkepit dengan dia nanti.korang jangan jeles okey.wekk --'! yahooo esok petang dia balik puchong.rase tak sabar nak jumpe dia :'( seminggu lebih beruk tinggalkan aku dekat sini.dia cakap bukan niat nak tinggalkan aku,tapi dah lame dia tak jumpe ibu dia,lagi pon ibu dia tak sehat.okey aku paham :( hurm esok lepas b balik,kite dating yer :') anje rindu sangat sangat dekat b..hurmmm hari hari anje tido dengan bear and sweater b tu,tahu tak :'\ pastu anje selalu dengar lagu yang anje bluetot dari b hari tu.bile habis je,anje ulang balik.errr i miss you so much b T.T balik cepat taw.then hari jumaat nanti b,juon,bulat,nuar,mira,najwa,liya,katty and fara nak pergi rumah anje pulak kan.tidur sane pulak tu.rase tak sabar pulak nak tunggu hari jumaat ni.hehe.yahooo kite cuti same same sampai hari isnin.time 2 enjoy \m/ yeahhh!

#bercutibersame#

Older Post | Newer Post