//Forever Imperfect




Semalam itik bagi aku cokelat.wowowo sangat lah terharu.birthday dia,but aku pulak yang dapat cokelat dari dia -.- hehe act cokelat tu dia dah lame simpankan untuk aku.but sebabkan busy sangat and lame tak jumpe,semalam baru dia bagi dekat aku.mase tu kite orang lepak same same dekat mama and lunch together gether.thanks juon :) cokelat tu aku dah bedal sampai tinggal sikit owh,sebab aku share dengan kawan kawan aku sekali.sharing is caring kan kan =B tapi itik yang aku bagi tu kau jangan share dengan kawan kawan kau pulak.mane lah tahu karang kau potong mulut dia,tangan dia,kaki dia, pastu kau bagi bagi dekat kawan kau pulak kan -.- aku tomoi tomoi kau nanti.semalam mase aku tengok kau buka hadiah tu,aku happy sangat sangat weh.sebab dari riak muke kau,macam kau terkejut gile gile.sampai liya kata kau macam nak menangis je.yekew? :\ kau cakap yang kau tak pernah terima pape mase birthday kau.termasuk dari mak ayah kau.hurmm mase tu kan aku rase macam nak mengalirkan air mate pon ade jugak.mulut itik tu comel kan :'\ macam kau.hurmm.kau jage dia elok elok taw walaupon just patung and nampak macam ntah pape je,tapi bagi aku benda tu terlalu special.tapi tak tahu la bagi kau benda tu special or tak.jangan hilangkan pulak.susah payah aku cari tu.hurmm :')

#terimakasih#

Older Post | Newer Post