//Forever Imperfect




12 March its my birthday.thanks friends and my beloved meor muhammad ashraf because celebrate my birthday :) okey rase agak terharu jugak la.sebab dorang bersusah payah belikan hadiah and belikan kek pandan layer untuk aku.kek kegemaran aku pulak tu :') mule mule memang tak jangke yang dorang nak celebrate birthday aku.sebab jenis aku dari dulu tak suke nak sambut sambut and buat party bagai.so aku memang tak harapkan pape kejutan pon.then semalam aku,meor,najwa and bulat pergi ioi.bukan nak sambut birthday but saje jalan jalan and karoke.lepas penat beronggeng bersame same dengan dorang kite orang pon balik hostel.then malam tu mase aku tengah baring nak hilangkan penat,meor call and ajak jumpe.dalam hati aku cakap *ishkk budak ni tak penat ke nak jumpe jumpe lagi pulak malam ni* then aku cakap dekat dia yang aku tak larat nak keluar and suruh datang esok.tibe tibe dia marah marah aku bagai.agak terkejut jugak la -.- dah la aku tengah letih and sakit sakit badan,boleh pulak dia marah marah aku.mengalir air mate ni :\ haha.


then bile aku merajuk and memang tak nak turun bawah dia terpakse membongkarkan 1 rahsie.dia cakap la dia ajak jumpe sebab budak budak rumah aku nak celebrate birthday aku and dorang dah belikan kek.tapi aku pulak tak nak turun bawah.and dorang rase terkilan.huwaaa sorry guys.aku mase tu memang penat sangat sangat owh.tak jangke pulak yang korang nak buat suprise -.- patut lah mase aku tidur semua dah macam tak tentu arah.siap kejut kejutkan aku turun bawah bagai.alasan korang tak de siape dekat rumah and semua nak keluar --'!okey sorry sangat sangat.then aku pon tak jangke yang dorang ade siapkan tepung and telur sekali.sebab aku tengak budak budak rumah aku pakai jeans and cantek cantek semua.tak kan dorang nak maen tepung and telur pulak kan.so aku pon tak jangke benda tu.sebelum turun aku sempat bermakeup sikit sikit.then meor datang naek motor and bawak aku belakang mcd.mase dekat belakang mcd aku lepak lepak dengan dorang then tak tahu mane datang nye telur atas kepale aku -.- and mule lah peperangan telur and tepung.buang mase aku je bermakeup bagai tadi.paling best sekali mase tu aku baru lepas mandi and siap shampoo rambut -.-'!

#thanksall#

Older Post | Newer Post