//Forever Imperfect




Huwaaa penatnya lepas settle dari kenduri akak aku kawin.penat penat pon tapi best wow! sebab meor juon bulat najwa liya fara and katty pon ade dekat rumah aku jugak. dorang stay dekat sane sampai hari ahad.memang enjoy habis lah.kite orang berkerja gotong royong sampai badan and baju basah basah sebab peluh and kena air.yang tak boleh bla,bile dah lewat malam,kite orang seludup makanan ikut pintu belakang -.- sebab si juon ni ha lapar sangat.aku terlupa yang dia ni ha kuat makan.so malam malam bute terpakse curi curi masuk rumah and panaskan lauk kenduri.mase tu kite orang tidur dekat rumah yang mak aku sewa.yelah rumah aku dah ramai orang,so terpakse sewa rumah lain untuk bagi dorang ni tidur.hehe.lepas tu yang tak boleh bla makan ramai ramai dekat dapur,sumpah kelakar.dah macam ape je.ade meja makan tak gune,boleh pulak bersila dekat lantai dapur.macam anak terbuang je owh.hehe =B

esoknya pagi pagi kite orang kena bangun and setting barang untuk kenduri nanti.dah la tak cukup tidur,then kena bangun pagi pagi pulak.kesian korang kan kan.sorry taw weh sebab banyak menyusahkan korang.hurm lepas habis kenduri je kite semua cuci pinggan same same sampai lencun.sumpah best mase tu.buat kerja sambil gelak gelak macam pontianak.then yang hampeh bile adek beradik aku semua tahu pasal meor tu boyfie aku -.- dorang asyik bahan bahan aku and meor je.kesian meor.hehe.sorry yer sayang.abang abang and akak  orang memang macam tu.tapi yang paling penting kite dah di restui kan :) hurm lepas settle semua dorang ingat nak balik naek ktm,but mak and ayah mintak tolong sampai lewat malam,so along janji nak hantarkan kite orang balik puchong malam tu,so dorang pon okey je.lepas siap semua kerja and dah kemas,kite orang pon siap siap nak balik hostel.sebelum balik mak dah bagi duet dekat along suruh bawak kite orang makan kfc,tapi dorang tak nak.dorang nak makan nasi.myb mase tu masing masing lapar.so semua nak mencari nasi.

lepas balik dari kedai makan tu kite orang pon teruskan perjalanan balik ke hostel.aku duduk dalam kereta persona dengan along,kak fasha juon and meor.kereta alza pulak bulat,najwa,liya,fara,katty,eda and abang azril.kesian my sis and abang azril.malam pertame dorang terpakse hantar kite orang balik ke puchong.hehe.then mase nak balik tu,along sempat bagi duet dekat dorang semua sebagai upah.along cakap "jangan beli rokok taw" kalau cakap dekat bulat meor and juon je tak pe jugak.ni cakap dekat fara najwa katty and leya sekali.hampeh betul la -.- along memang sporting kan.sebab tu aku rapat dengan along.sebab dia jenis memahami.pasal aku dengan meor pon dia merestui :) hehe next time kalau ade kenduri pape lagi jangan serik datang rumah aku lagi taw =D

#seronok#

Older Post | Newer Post