//Forever Imperfect




sumpah kelakar bile dengar orang cakap pasal pakaian aku pergi class macam nak pergi club.aku rase aku pergi class just pakai tshirt dengan jeans je.tu yang korang kata macam nak pergi club?bhahaha.memang buat lawak lah doh.buat aku gelak terbahak bahak sampai terguling guling.korang ni kalau kampung pon,tak payah lah nak tunjuk sangat kekampungan korang tu.malu dekat orang taw.adehhh macam macam lah korang ni.sakit perut aku gelak bile dengar cite pasal ni.cop cop, kenape dekat kampung korang yang pergi club pakai jeans and tshirt eh?ehh dekat kampung korang ade club ke?sebab tu lah otak korang ni kolot sangat.just ade ladang kelape sawit and pokok getah je kan.sebab tu lah kuno sangat.bhahahaha.malu la sikit.sebelum kau nak mengate orang tu,tolong pikir balik ayat yang kau nak cakap tu.tak pasal pasal diri sendiri yang malu sekarang ni kan.now aku bagi taw eh.orang pergi club tak pakai tshirt dengan jeans taw.dorang pakai skirt,seluar pendek,dress or seangkatan dengannya.ade paham?so lepas ni boleh la korang bezakan mane 1 baju nak pergi club and mane 1 baju nak pergi class.alasan korang cakap macam tu sebab ade separuh baju aku yang sexy rite?sekurang kurangnye aku tak plastik macam korang.aku dekat rumah ke,luar ke same je.yang korang tu depan mak bapak kemain tutup sane sini.dah jauh mula lah terdedah sane sini.plastik!kesian,baru nak mengenal dunia.tudung pon kejap ade,kejap tak de.so jangan nak cakap yang diri kau tu perfect sangat!okey terima kasih :)

#kejutanbudayalettew#

Older Post | Newer Post