//Forever Imperfect




Ya allah,thanks sebab selamatkan nyawe kami semua :') aku bersyukur sangat sangat sebab aku still boleh melihat dunie ni lagi.now aku still trauma dengan kejadian ni lagi :'( okey semalam kite orang pergi amek najwa dekat shah alam then nak pergi makan.mase tu aku meor bulat and najwa.mase otw nak pergi makan hujan turun renyai renyai.then meor bawak kete laju sikit.meor tak nampak selekoh tajam then dia terlanggar selekoh tu sampai masuk jalan arah bertentangan and kereta mula terbabas and tergolek banyak kali.berape kali terbalik pon dah tak ingat mase tu.just aku pikir mati and hidup je mase tu T.T serius dalam kepale hotak aku just tunggu mase nak mati je. then aku berdoa supaye kereta ni cepat stop dari tergolek.akhirnye kereta ni berhenti bile dah terjunam dari gaung kecik and terlanggar tembok kilang tepi tu.keadaan kereta mase tu terbalik.yang aku paling terharu bila kereta dah stop dari terbalik,aku just dengar meor panggil panggil name aku je :'( "anje...anje....pandang lah b, pandang lah b,anje!!!" yer anje dengar b panggil anje banyak kali.tapi anje tak boleh nak menyahut b..dade anje sakit sangat sangat.1 badan anje sakit.anje tak boleh bernafas mase tu,ape tah lagi nak sahut panggilan b..anje mintak maaf b :'( 

then b tolak anje keluar dari kereta tu.ade abang abang dekat situ yang tolong capai anje.mase tu anje bersyukur sangat sangat sebab anje still boleh tengok dunie ni lagi.ya Allah aku bersyukur sangat sangat.tak lame lepas tu ambulans pon datang and bawak anje and b pergi hospital klang.then najwa and bulat kena tinggal sebab nak jage kereta and barang barang.mase tu orang dah ramai sangat sangat kan.siap pekerja kilang semua keluar and orang berhenti tepi jalan.thanks dekat abang abang and pakcik pakcik yang tolong kite orang mase tu.siap payungkan anje and bagi kite air kotak suruh tenangkan diri.thanks all :') tapi alhamdulillah keadaan kite semua tak terok.just lebam lebam and calar calar je.kalau tengok dari keadaan kereta,mesti orang ingat kite dah arwahkan.tapi allah sayangkan kite lagi :') hurmm b...act anje terharu sangat sangat dekat b.sebab bile kereta dah stop je,benda first yang b buat,b panggil anje.cara b panggil tu,buatkan anje sebak sangat sangat b.hurm b terlalu pentingkan anje dari diri b sendirikan.anje terharu sangat sangat b :') memang celupar kan mulut anje mase tu "bia lah kite mati same same" then tak lame lepas tu, kite xcdent.tapi nasib baek kite tak mati :') kite still can get alive and still can be together :)

#trauma#

Older Post | Newer Post