//Forever Imperfect




Hari ni aku nak cakap yang aku rindu dia sangat sangat :\ hurm sebelum cuti sem mase nak balik bangsar hari tu, aku sempat gaduh sikit dengan si dia. gaduh pasal tetttt. malas nak cakap dekat sini. yang buatkan aku terkejut, bila dia sanggup datang bangsar semate mate cari aku :( dah la dia tengah demam mase tu, dengan baru balik kerjanya lagi. aishhhh tak sangke dia datang dari puchong semata mata just nak cari aku, dah la mase tu pukul 3 pagi. sayang...sorry sangat sangat sebab buat abang macam tu okey. janji lepas ni anje tak buat abang risau lagi ='\ ni yang kali terakhir anje buat macam ni. hurmm rindu sangat sangat nak hug awak sayang. rindu semuanya lah. setiap malam mesti anje tidur dengan sweater abang taw! and kalau abang nak tahu, anje balik bangsar ni, anje still bawa sweater abang :') nanti kalau rindu, boleh la anje pelok abang punye sweater. hehe. 

anje rase bertuah sangat sangat kenal dengan orang macam abang ni. kalau dulu ramai yang cakap abang ni playboy la, cepat bosan dengan girl la, and macam macam la kan tapi sekarang bila dengan anje, abang dah berubah. abang dah tak macam tu kan :') anje rase bersyukur sangat sangat sebab anje dapat ubah abang. kalau sampai sekarang dorang still cakap macam tu, nampak sangat dorang jeles. kalau abang betul playboy semua tu, kenape sekarang ni abang banyak habiskan mase dengan anje, banyak habiskan duet abang untuk anje. ntah pape lah dorang tu. mesti dorang jeles lettew kan --'! kalau abang ni playboy, mesti abang jenis kikis duet perempuan. tapi ni tak, abang yang banyak habiskan duet untuk anje. abang selalu beli macam macam untuk anje, kalau anje cakap lapar je, mesti abang hantar makan dekat hostel anje. yang paling tak boleh bla, bila anje cakap pening pon abang antar nasi la, cokelat la, or penadol dekat anje. kelakar la abang ni! hurm rindu sangat sangat bila ingat semua tu :'( dua minggu kita tak jumpa lepas ni kan. aishhh kenape lah panjang sangat cuti sem ni. saje tak nak tengok aku bahagie lah tu --. hehe.

nak tahu tak, hari ni buat aku rase macam terharu gila dengan si dia. sebelum dia pergi kerja, dia ade mintak nombor akaun bank aku. bila aku tanya nak buat ape, dia cakap nak bank in duet sikit dekat aku -.- terus aku cakap errr merepek jela! dia yang penat penat kerja, tapi nak bagi aku duet dia pulak. pastu nak tahu tak dia cakap ape? dia cakap macam ni "lagi pon abang kerja ni memang untuk kita" sebab dia cakap, dia dah anggap aku ni macam wife dia :'( huwaaa kau buat aku terharu la sayang. errr dah dah. tu duet abang okey! anje tak kan bagi abang no akaun anje. sebab anje tak nak orang cakap anje kaki kikis bagai, walaupon abang anggap anje wife abang. anje harap abang paham taw :) duet tu abang simpan untuk kite kawin nanti okey.haha. gataii betol x)

#ohcutisem#

Older Post | Newer Post