//Forever Imperfect




Semalam memang buad aku bengang gila dengan si BUSUK tu. sumpah rasa nak tendang2 je bila jumpa dia. mana aku tak bengang. group kolej aku buad trip pergi broga, aku memang tak berminat langsung benda benda macam ni! sebab aku memang jenis yang tak suka buad aktiviti lasak and kotor. apa tah lagi bila aku pikirkan kemudahan macam toilet tu semua. yelah kalau dah masuk hutan, or mendaki bukit mana ada toilet dekat sanakan. so buad aku rasa macam erghhhhh memang tak suka join join benda macam ni. then yang si BUSUK tu pulak dia paling berminat aktiviti lasak. lagi lagi kalau pergi broga, memang muka dia je yang selalu join.

ikut kan cite masa aku tengah lepak lepak tiba tiba kawan aku farah datang dekat aku. dia cakap "weh jom la pergi broga, meor tadi lepak dengan aku, dia cakap teringin sangat nak tengok kau join benda tu dengan dia. nak pergi sama sama, naik bukit sama sama and tengok matahari terbit dekat sana. pergi lah weh, kesian dia. time ni lah masa untuk korang romantik dekat sana, dia gila gila suruh aku pujuk kau" then bila farah cakap macam tu, kawan kawan aku yang lain pon dengar. so buadkan dorang semua pakse aku pergi jugak. okey bila dah ramai yang pakse aku pergi, aku pon rasa macam pftttt okey okey aku pergi! aku pon bagi lah name and ic aku dekat owner yang buad broga tu. pendekkan cerita bila malam tu aku dah packing semua barang. dah siap sedia nak pergi esoknya. tiba tiba hujan turun dengan lebatnya. dalam hati aku dah risau. sekarang dah pukul 1 pagi, pukul 4 karang nak pergi dah. kalau hujan turun lagi macam mana nak pergi. kan bahaya.

tup tup farah tiba tiba kejutkan aku, dia cakap dah pukul 3 lebih and suruh aku siap. opss aku terlelap rupanya -.- hurm aku pon capai handphone then terus dail nombor si BUSUK yang aku buad name contact dia <3 (tak suka tulis nama) call call dia tak angkat. hati dah risau sangat. kalau dia tak bangun macam mana. beratus kali aku fara and ard call dia tak angkat. hati memang PANAS dah. tup tup jam dah pukul 4. sah memang tak pergi lah nampaknya. so aku pon dengan bengang +  rase nak bunuh orang, aku terus tidur balek. fara and ard pon dah pergi. masa tu hujan pon still tak berhenti lagi. patot la si BUSUK tu kemain sedap tidur sampai tak sedar!dah la aku bukan senang nak join benda macam ni. tiba tiba bila aku dah join, dia buad macam ni pulak. eghhhhhhhhh!

#sakitjiwa#

Older Post | Newer Post