//Forever Imperfect




Kecewa untuk yang ke 374027482 kali. hari tu awak mesej tiba tiba mintak maaf and awak sedar yang awak banyak mengecewakan saya, and hati saya berbunga bunga sangat bila awak dah boleh nampak semua tu, and saya ingat awak dah sedar, but not! just sedar untuk sehari je. saya dah tak tahu nak cakap apa lagi. kecewa? sedih? semua tu saya dah lali tahu tak. patut lah mati mati awak tak nak bagi pasword awak, rupanya sebab awak dah unblock "ex" awak tu. yang dulu ber"im" "rindu mok bagai" and now tiba tiba awak dah unblock dia balik. motif? tu yang awak suruh saya percaya dekat awak? awak cakap saya tak pernah nak percaya awak, tapi now awak sendiri yang tak pernah nak buktikan dekat saya kenapa saya harus percaya awak. bila saya cakap pape, awak just balas "zzzzzz" tu cara awak buat saya percaya awak? macam tu? bila saya mintak pasword awak mati mati tak nak bagi. macam mana saya tak pikir bukan bukan! apa yang awak sorokan dari saya. apa???! kenapa dulu awak sanggup share segala galanya dengan saya, but now dah tak. saya ingatkan makin lama kita couple awak sanggup buat apa saja untuk saya, tapi tak! awak sanggup kehilangan saya and mempertahankan pasword awak tu. murahnya nilai saya kan. pasword lagi penting dari relationship kita. baru saya sedar sekarang =') selalu bila relay dah jadi teruk, orang akan sanggup buat apa saja untuk pertahankan relay. but apa yang awak buat? just tunggu semua ni berakhir. tu yang awak tunggukan? okey its up 2 dear. thanks </3

#imfine#

Older Post | Newer Post