//Forever Imperfect




Tak tahu nak mulakan dari mana, tak tahu nak cakap macam mana lagi, tapi semuanya dah tak macam dulu lagi. now rasa macam semua ni dah nak berakhir. segala kesabaran dah hilang. hilang dengan layanan si dia. mana awak yang dulu, mana? kenapa awak dah berubah. kenapa? awak dah bosan? benci? cuba awak cakap. setiap hari saya rasa kita semakin jauh. bila saya cuba nak eratkan hubungan kita balik, awak tak pernah nak buat benda yang sama. saya dah tak kuat nak pertahankan semua ni. mana awak? mana tanggungjawab awak? awak just tengok saya tersungkur sorang sorang. awak dah tak kesah ke dengan semua ni? please cakap, saya dah penat dengan semua ni. terlampau penat. saya dah tak kuat tahu tak. tak kuat nak hadapi dengan layanan awak sekarang ni. setiap masa saya just pikirkan awak. sihat ke, dah makan ke, tapi awak? semalam seharian saya tunggu awak balek. even marah saya still take care pasal awak, call awak banyak kali, tapi tak de pape respon dari awak. 

maybe awak penat and terus tidur balek tu, tapi tak boleh ke awak bagi tahu yang awak dah sampai? tak boleh ke? even tak de kredit, tak boleh ke awak buat call me back? kalau dulu hp awak abis btry, awak boleh je hantar mesej dekat saya guna hp kawan awak. but now dah tak boleh? nampak tak yang now awak dah tak pernah pikir pasal saya, saya ni siapa, kawan awak? kalau awak nak berkawan je, boleh. but cakap terus terang. jangan seksa saya macam ni. saya pon ada perasaan. maybe awak boleh hidup tanpa saya, awak ada kawan kawan, awak ada life awak. but saya, saya just ada awak je. awak tak pernah tahu semua tu, and tak pernah nak amek tahu. kalau awak tak bersedia nak hilang kebebasan awak, kenapa awak curi hati saya, kenapa awak tak pikir dulu sebelum nak bercouple dengan saya. and now awak tak perlu merungut semua tu. kalau awak nak kebebasan awak, okey saya akan bagi. kebebasan untuk selama lamanya =')

#alone#

Older Post | Newer Post