//Forever Imperfect




arghhh tidakkkkk final exam semakin hampir. pejam celik pejam celik now dah study break, then 8hb pulak my first paper. paper law! erghhhh cakap pasal paper law, aku rasa down sangat sangat. sebab satu haram pon aku tak paham. ni semua gara gara gua banyak sangat skip class, so banyak jugak ketinggalan ='( hurmm nak kejar balik rasa macam tak mampu. bukan satu subject je but banyak lagi. arghhhh stress gila bila memikirkan exam ni. hurmm but sokay, i try do the best. and uols wish me good luck okey ^^v . lepas final exam, macam biase cuti sem, but maybe 2 minggu je. kolej aku memang tak pernah bagi cuti lama lama, sebab tu kita orang cepat abis. tak macam uitm or yang lain lain uh yang cuti dua tiga bulan bila cuti sem. erghhh lama lama cuti macam tu tak lemau ke? gua yang cuti dua minggu ni pon rasa lemau gila duduk rumah. apatah lagi yang berbulan bulan tu and cuti sem ni tak tahu lagi nak pergi mana. sebab selalu kalau cuti sem aku dengan budak budak hostel aku ade je plan. but this sem tak sure lagi. any idea? 

untuk korang korang yang akan final jugak tu, please jaga kesihatan korang okey. sebab now kan musim panas, so ramai yang sakit tekak lah, batuk, selsema and demam. so jaga lah kesihatan korang okey, aku ni pon tak berapa nak sihat, sakit tekak and demam, ni semua gara gara cuaca. so elakkan minum air sejuk and perbanyakkan minum air masak okey. kalau boleh buat masa sekarang ni puasa minum benda berais dulu. tapi aku ni, memang tak boleh minum ais dari dulu. tak tahu la kenapa badan aku tak boleh terima air yang sejuk. and aku dah biase pergi mana mana kedai makan, akan order air suam je. kesian kan? huhu nak buat macam mana. ni semua sebab faktor kesihatan aku yang tak berapa nak baik. okey maybe cukup kot aku berpotpet. next time gua continue balik okey. okeyy bye bye.

#finalexam#

Older Post | Newer Post