//Forever Imperfect




Kecewa oh kecewa, kenapa kau sentiasa melanda diri aku ni? hurmm. Malam ni aku rindu dia sangat sangat. terlalu rindu, yang tak boleh di ungkapkan dengan kata kata. tapi dia rindu aku ke? hurmm maybe tak kot. hoho =') kalau dulu semuanya indah. terlalu indah hingga membuatkan aku tersenyum sekor sekor bila melakukan rutin harian, but now just menangis sekor sekor. hilang semua senyuman bila si dia mengungkapkan kata kata itu. its hurting me tooooooooooooooooo much you know? fuhh fuhhh tahan tahan. nak meleleh pulak air mata ni. uhukkkk. hilang segala mimpi mimpi indah aku yang dulu. tapi tu semua dulukan. hanya dulu semata mata ='| macam mimpi indah yang dah lama. rindunya dengan mimpi indah yang dulu.

kenapa sekarang ni semuanya berubah? aku rindu waktu dulu, sebab aku bahagia, kenapa semua kena berubah sekarang? tiada lagi yang memahami, tiada lagi yang kelakar, tiada lagi senyuman, tiada lagi kata kata manis dari mu. i need you like before, please. dah berulang kali ku pesan, ku ingatkan tapi semuanya tetap sama. jadi better aku mengambil keputusan untuk SHUT UP . SILENT . SENYAP . DIAM. maybe itu jalan terbaik untuk kita berdua kan sayang. walaupon ia menyakitkan hati saya, tapi i must do it. hekk :')

and now aku just perlu berdoa kepada Allah menguatkan hati aku, meneguhkan iman aku, supaya aku tak terjatuh macam dulu lagi. but Ya Allah i need him, kenapa dia susah sangat nak paham aku. kadang kadang semua ni buat aku berhenti bernafas, macam separuh nyawa aku melayang and tak de semangat lagi, please understand me like before, care about me like before, make me laugh like before, please sayang, i need you beside me. honestly, truely im alone.. please return like before, kita masih mampu mengubahnya ='|
im sorry if hurt you.....

#memories#

Older Post | Newer Post