//Forever Imperfect



The Strange Housekeeper


 Assalammuailaikum semua, Annyeonghaseyo! okey hari ni no kisah cinta or kisah sedih, but aku just nak share dengan korang movie yang agak best and ohsem jugak la bagi aku. Iaitu The Strange Housekeeper, aku bukannya minah kpop yang fanatik sangat dengan kpop, just kadang-kadang if ada movie or lagu yang menarik minat aku, aku layan la jugak. First sekali aku layan channel one 393 ni semua sebab running man je, then tiba-tiba masa iklan dia ada show kan satu movie yang akan ditayangkan, okey aku tengok macam menarik jer, macam best jer, tak sabar pulak nak tunggu. 

Tik tok tik tok masa pon berjalan, movie yang aku tunggu-tunggu pon di tayangkan dekat astro channel one. First tengok cerita ni je, aku and kakak aku dah mengalirkan air mata sebaldi. huwaaaaaa kenapa sedih sangat cerita ni. Baru start je dia dah bagi aku menangis macam emak hilang anak. Damn! But yang tak syoknya cerita ni just isnin and selasa je pulak tu. Arghhhhh agak meroyan jugak la aku nak tunggu sambungan dia. Tapi tink tink tink, tiba-tiba aku dapat idea! haaaaa apa kata kita tengok online je. weee~ dengan pantas aku terus capai broadband and tengok movie ni sampai habis. 

Yeayyyyyy serius hilang segala seteressss sebab dah tahu ending dia. Korang-korang yang minat kpop tu boleh la try layan movie ni, tapi kalau dekat tv lagi dua episod je nak habis dah, so apa kata korang layan dekat mana-mana web yang korang tahu untuk tengok movie korea. Serius korang tak kan menyesal if layan cerita ni, just menceritakan sebuah family yang kematian orang tersayang. Okey selamat menonton guys!

Older Post | Newer Post